Pravidla a předpisy pro vyšetření zraku
PŘEDPISY K PROVÁDĚNÍ MĚŘENÍ ZRAKU VE SPOLEČNOSTI MUSCAT
Definicje:
1.1. Vyšetření - optometrická služba poskytovaná společností Muscat prostřednictvím kvalifikovaných odborníků během návštěvy v vybraném salonu Muscat.
1.2. Infolinka - telefonní linka obsluhovaná na čísle 725 873 433 v pracovních dnech od pondělí do pátku v čase od 9:00 do 17:00, prostřednictvím které je možné se zapsat na vyšetření v dostupném termínu. Poplatek za hovor na infolinku odpovídá místním tarifům nebo tarifům mobilního operátora.
1.3. Odborník - optometrista - zaměstnanec společnosti MUSCAT s odbornými oprávněními k určení korekce očních vad.
1.4. Showroom Muscat - stacionární prodejna značky MUSCAT.
1.5. Klient - spotřebitel, který kupuje brýle značky MUSCAT a podrobuje se vyšetření zraku odborníkem nebo osoba, která si vyšetření platí.
1.6. Plán návštěv odborníka - kalendář s naplánovanými vyšetřeními klientů a volnými termíny pro vyšetření.
1.7. MUSCAT - zahrnuje společnost propagující a prodávající brýle značky Muscat, se sídlem Palackého 740/1, Nové Město (Praha 1), 110 00 Praha.
Obecná ustanovení:
2.1. Vyšetření je k dispozici pro klienty Showroomu Muscat.
2.2. Vyšetření je zdarma pro klienty při nákupu brýlí v Showroomu Muscat nebo při objednání a zaplacení na muscat.cz, která vyžaduje předložení receptu.
2.3. Vyšetření může být provedeno bez nákupu v Showroomu Muscat nebo na muscat.cz. Cena takového vyšetření činí 499 Kč.
2.4. Trvání vyšetření je přibližně 30 minut.
2.5. Může se stát, že kvůli stavu zraku vyšetřovaného bude vyžadováno odeslání k jinému specialistovi (např. očnímu lékaři) bez stanovení korekce očních vad.
2.6. Může nastat potřeba opakované návštěvy např. kvůli velké únavě nebo předchozímu použití očních kapek. V takovém případě je další vyšetření zdarma.*
2.7. Pro zvýšení účinnosti vyšetření se doporučuje klientovi mít s sebou poslední používané brýle nebo recept z předchozího vyšetření.
2.8. Během vyšetření nepodáváme kapky rozšiřující zorničky.
Podmínky účasti na vyšetření
3.1. Vyšetření je dostupné pro osoby starší 18 let.
3.2. Do ordinace smí vstoupit pouze vyšetřovaná osoba, bez doprovodu osob, dětí a zvířat.
3.3. Vyšetření probíhá po provedené transakci nákupu brýlí nebo zaplacení služby v souladu s bodem 2.3. Vyšetření lze zahájit ihned po zakoupení brýlí nebo zaplacení služby, pokud je k dispozici volný termín v plánu návštěv specialisty.
3.4. Pokud není vyšetření provedeno přímo po zakoupení brýlí, má klient přednostní právo na zápis v pohodlném termínu v Showroomu Muscat.
3.5. Rezervace termínu vyšetření je možná prostřednictvím následujících kontaktů: webová stránka muscat.cz, kamenném obchodě MUSCAT nebo infolinka na čísle 725 873 433.
3.6. Pro správnou rezervaci termínu vyšetření je nutné uvést následující údaje:
(i) jméno a příjmení vyšetřované osoby;
(ii) e-mailová adresa pro kontakt;
(iii) mobilní telefonní číslo pro kontakt.
Pro vyjasnění pochybností vás informujeme, že poskytnuté telefonní číslo a e-mailová adresa klienta budou Muscatem využity výhradně pro rezervaci termínu vyšetření, včetně zasílání potvrzení o rezervaci termínu vyšetření nebo připomenutí termínu.
3.7. Klient má možnost rezervovat si termín vyšetření na libovolný dostupný termín, ve kterém přijímá vybraný specialista.
3.8. Klient má právo zrušit nebo změnit termín vyšetření bez jakýchkoli následků.
3.9. Klient může být ve stejný čas zapsán pouze na jedno vyšetření. Ověření probíhá prostřednictvím ověření telefonního čísla nebo e-mailové adresy.
3.10. Muscat si vyhrazuje právo na změny pracovních grafů zaměstnanců, což může mít vliv na plán návštěv specialistů.
3.11. Pro vyjasnění pochybností vás informujeme, že v případě zrušení termínu návštěvy si Muscat vyhrazuje právo zaslání pozvánky prostřednictvím SMS nebo telefonického kontaktu k dohodnutí jiného termínu návštěvy do 6 měsíců od prvního termínu vyšetření.
Průběh vyšetření
4.1. Vyšetření zahrnuje následující kroky související s vyšetřením zraku a výběrem korekce:
I. Anamnéza
- stanovení očekávání a potřeb zraku
lékařská anamnéza
- II. Předběžné hodnocení
- předběžné určení refrakce pomocí autorefraktometru
- ověření stávající optické korekce a montážních parametrů brýlových čoček
určení ostrosti zraku se stávající optickou korekcí (Vis c.c.) a/nebo bez optické korekce (Vis s.c. - pokud je to vhodné)
III. Určení refrakce pomocí foropteru a/nebo optických tabulek
IV. Určení korekce pro blízké a střední vzdálenosti (pokud je to vhodné)
- V. Výběr optické korekce v oblasti brýlových čoček:
- ověření komfortu binokulárního vidění na dálku
- ověření komfortu binokulárního vidění na blízké vzdálenosti
doporučení výrobků přizpůsobených potřebám pacienta (jednoohniskové čočky, progresivní čočky, povrchová úprava)
VI. Diskuze o podstatě změn korekce, souvisejících výhodách pro zrak, možných přechodných adaptivních příznacích a časové adaptaci na korekci
VII. Vysvětlení případných nejasností a stanovení termínu kontrolní návštěvy.
4.2. Pro dosažení nejlepších výsledků je nutné odstranit kontaktní čočky nejméně na 40 minut před vyšetřením.
- 4.3. Doporučuje se, aby klient, který se podrobuje vyšetření, byl odpočatý.
Akce a propagace:
5.1. Muscat si vyhrazuje právo provádět akce a propagace, které spočívají v dočasném zprostředkování optometrického vyšetření zraku bez účtování poplatku.
5.2. Vztahují se na osobu využívající akce a propagace odpovídající ustanovení tohoto řádu týkajícího se klienta, s vyloučením bodu 2.2., bodu 2.3 odst. 2 a bodu 3.2. tohoto řádu.
5.3. Každá nabídka akce a propagace je k dispozici na webové stránce pro zápis na vyšetření na adrese https://muscat.cz/pages/mereni-zraku.
5.4. Chybějící nabídka akcí a propagací na adrese uvedené v bodě 5.3. znamená absenci akcí a propagací v daném čase.
5.5. Ustanovení bodu 5.3. nezakládají povinnost Muscatu provádět propagace nebo udržovat podmínky akcí po určitou dobu.
PŘEDPISY ONLINE REZERVACE PRO VÝZKUM POMOCÍ SYSTÉMU ODOO:
- OBECNÁ USTANOVENÍ
- ELEKTRONICKÉ SLUŽBY V ASYSTO SERVISU
- PODMÍNKY UZAVÍRÁNÍ SMLOUV O POSKYTOVÁNÍ SLUŽEB
- REKLAMAČNÍ ŘÍZENÍ
- OSOBNÍ ÚDAJE
- ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
OBECNÁ USTANOVENÍ
FIRMA, POSKYTOVATEL SLUŽEB – MOSA S.R.P Palackého 740/1, Nové Město (Praha 1), 110 00 Praha
REZERVAČNÍ FORMULÁŘ – formulář dostupný na webové stránce umožňující rezervaci ze strany příjemce služby.
OBČANSKÝ ZÁKONÍK – zákoník občanský ze dne 23. dubna 1964 (Dz. U. z 2019 r. poz. 1145 s pozdějšími změnami) PŘEDPIS – tento řád webové stránky.
REZERVACE - prohlášení vůle klienta předložené pomocí rezervačního formuláře stanovující podstatné podmínky služby a směřující přímo k uzavření smlouvy o poskytování služby s firmou.
WEBOVÁ STRÁNKA – webová stránka poskytovatele služeb dostupná na internetové adrese muscat.cz.
SLUŽBA – služba poskytovaná firmou klientovi za podmínek dohodnutých mezi klientem a firmou před uzavřením smlouvy o poskytování služby.
ELEKTRONICKÁ SLUŽBA – služba poskytovaná elektronickou cestou poskytovatelem služeb klientovi prostřednictvím webové stránky v souladu s řádem.
PŘÍJEMCE SLUŽEB, KLIENT – (1) fyzická osoba s plnou svéprávností a v případech stanovených všeobecně závaznými právními předpisy také fyzická osoba s omezenou svéprávností; (2) právnická osoba; nebo (3) organizační jednotka bez právní subjektivity, které zákon přiznává právní subjektivitu; - která využívá nebo plánuje využít elektronickou službu a která plánuje uzavřít smlouvu o poskytování služby se společností.
ZÁKON O PRÁVECH KONZUMENTA – zákon ze dne 30. května 2014 o právech spotřebitelů (Dz.U. 2020 poz. 287 s pozdějšími změnami).
1.1. Webová stránka dostupná na internetové adrese muscat.asysto.cz je provozována poskytovatelem služeb.
1.2. Tento řád je určen jak spotřebitelům, tak podnikatelům, kteří využívají webovou stránku, s výhradou ustanovení, která jsou výslovně určena pouze spotřebitelům nebo podnikatelům. Ustanovení tohoto řádu nemají za cíl vyloučit nebo omezit jakákoli práva spotřebitelů stanovená povinně závaznými právními předpisy. V případě případného rozporu ustanovení tohoto řádu s výše uvedenými předpisy mají přednost tato ustanovení a měla by být uplatňována.
- 1.3. Pro odstranění veškerých pochybností upozorňuje poskytovatel, že samotné uzavření smlouvy o provedení dané služby spojené s návštěvou a její realizace stranami se provádí mimo webovou stránku
ELEKTRONICKÉ SLUŽBY
2.1. Na internetové stránce je k dispozici následující elektronická služba: Rezervační formulář.
Rezervační formulář - používání rezervačního formuláře začíná kliknutím na políčko "Měření zraku" na internetové stránce nebo kliknutím na příslušné tlačítko v horní liště internetové stránky. Rezervace se provádí po provedení tří po sobě jdoucích kroků: (1) vyplnění rezervačního formuláře (včetně výběru místa a termínu návštěvy v Showroomu Muscat), (2) kliknutí na internetové stránce na políčko "Rezervujte" pod rezervačním formulářem a (3) potvrzení úmyslu provést rezervaci prostřednictvím zadání kódu SMS automaticky zasláného na uvedené mobilní telefonní číslo - do tohoto okamžiku je možné nezávisle upravit zadané údaje (je třeba řídit se zobrazenými zprávami a informacemi dostupnými na internetové stránce). V rezervačním formuláři je nutné uvést následující údaje týkající se klienta: jméno a příjmení, e-mailová adresa, mobilní telefonní číslo a nepovinné podstatné podmínky týkající se služby uvedené v rezervačním formuláři.
Elektronická služba Rezervační formulář je poskytována zdarma, má jednorázový charakter a končí odevzdáním rezervace prostřednictvím něj nebo předčasným zastavením podávání rezervací prostřednictvím uživatele služby.
2.2. Technické požadavky nezbytné pro používání internetového serveru, včetně klientova účtu: (1) počítač, notebook nebo jiné multimediální zařízení s přístupem k internetu; (2) přístup k e-mailové schránce; (3) internetový prohlížeč podporující standard HTML5; (4) povolení ukládání souborů cookies a podpora JavaScriptu v internetovém prohlížeči; (5) libovolné rozlišení obrazovky.
2.3. Uživatel služby je povinen používat internetovou stránku v souladu s právem a dobrými mravy, s ohledem na respektování osobních práv a autorských práv a duševního vlastnictví poskytovatele služby a třetích stran. Uživatel služby je povinen zadávat údaje v souladu se skutečným stavem. Uživatele služby je zakázáno poskytovat obsah nezákonné povahy.
PODMÍNKY PRO UZAVŘENÍ SMLOUVY O POSKYTOVÁNÍ SLUŽEB
3.1. Internetová stránka má za účel umožnit a usnadnit klientovi podání rezervace na návštěvu přes internet a uzavření smlouvy o poskytování služeb.
3.2. Uzavření smlouvy o poskytování služeb mezi klientem a společností probíhá po předchozím podání rezervace klientem pomocí rezervačního formuláře. Samotná smlouva o poskytování služeb je uzavírána stranami mimo internetovou stránku.
REKLAMAČNÍ ŘÍZENÍ
4.1. Reklamace související se poskytováním elektronické služby společností a další reklamace související se činností internetové stránky mohou být podány uživatelem služby nebo klientem například: (1) písemně na adresu: Bělehradská 73, Praha 2, 120 00 nebo (2) elektronicky prostřednictvím e-mailu na adresu: info@muscat.cz.
4.2. Doporučuje se uvést v popisu reklamace: (1) informace a okolnosti týkající se předmětu reklamace, zejména povahy a data výskytu vad nebo nesprávností; (2) požadavky; a (3) kontaktní údaje podávajícího reklamaci - usnadní to a urychlí vyřízení reklamace společností. Požadavky uvedené ve předchozí větě jsou pouze doporučení a neovlivňují účinnost reklamací podaných bez uvedeného popisu reklamace.
4.3. Společnost se nezbytně vyjádří k reklamaci neprodleně, nejpozději do 14 kalendářních dnů od jejího podání.
OSOBNÍ ÚDAJE
5.1. Správcem osobních údajů Služebníka/Klienta je Poskytovatel/Firma.
5.2. Správce zaručuje důvěrnost všech poskytnutých osobních údajů.
5.3. Správce neposkytuje poskytnuté osobní údaje žádným třetím stranám, ale může je předat k zpracování, zejména k uložení na serveru a pro plnění služby.
5.4. Osobní údaje jsou shromažďovány s odpovídající péčí a přiměřeně chráněny před přístupem neoprávněných osob.
5.5. Více informací o zpracování osobních údajů a používání souborů cookies a jiných technologií naleznete v zásadách ochrany osobních údajů, které jsou k dispozici na adrese: muscat.cz.
ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
6.1. Smlouvy jsou uzavírány v českém jazyce.
6.2. Změna podmínek: Poskytovatel si vyhrazuje právo na změnu podmínek z důvodů, jako je změna právních předpisů, přidání nového předmětu rezervace - pokud tyto změny ovlivňují plnění ustanovení těchto podmínek. Pokud je na základě těchto podmínek uzavřena smlouva s trvalým charakterem, změněné podmínky se vztahují na Služebníka, pokud jsou splněny požadavky stanovené v čl. 384 a 384[1] občanského zákoníku, tj. Služebník byl řádně informován o změnách a nepřerušil smlouvu ve lhůtě 14 kalendářních dnů od oznámení. Pokud by změna podmínek vedla ke zavedení jakýchkoli nových poplatků nebo zvýšení stávajících, má Služebník-konzument právo od smlouvy odstoupit.
6.3. V otázkách neregulovaných těmito podmínkami se použijí obecně platné právní předpisy polského práva, zejména občanského zákoníku; zákona o poskytování služeb prostřednictvím elektronických prostředků ze dne 18. července 2002 (Dz. U. z 2020, položka 344 s pozdějšími změnami); zákona o právech spotřebitele ze dne 30. května 2014 (Dz. U. z 2020, položka 287) a dalších příslušných ustanovení obecně platného práva.